niedziela, 31 października 2010

Kolejna niedziela

No i minął kolejny tydzień, kolejną niedziele przyszło nam świętować. Na szczęście jest lepiej, bo jutro nie idziemy do szkoły mamy święto Wszystkich Świętych. Odwiedzi się groby pradziadków, dziadka i wujków. Nadejdzie chwila zadumy, każdy zwolni codzienni rytm życia. Ale nie zawsze, wiele osób przejdzie koło tego święta, jakby go w ogóle nie było.

2 listopada nie idziemy do szkoły :)
Niestety chór będzie musiał iść, bo już trwają przygotowania do występu na 11 listopada.
Miałam dzisiaj iść na zdjęcia, ale czy się wybiorę to sama nie wiem, bo zaczynają mnie chęci opuszczać, ale to jeszcze nic nie wiadomo, humor może mi się zmienić parę razy.

Chciałabym porobić coś w klimacie Halloween, ale raczej to się nie uda, nie wiem czy znajdę jakieś rzeczy na taką charakteryzację i czy modele się jacyś znajdą.

Nie mam dzisiaj jakoś chęci na opisywanie swoich uczuć, mogę jedynie wyjawić, że dawno oczekiwaną rozmowę mam za sobą i się bardzo z tego cieszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy